سامانه رزرو ناهار پرسنل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر در راستای رفاه هرچه بیشتر پرسنل این شرکت توسط معاونت مالی و پشتیبانی و مدیریت سرمایه انسانی و با همکاری مديريت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل راه‌اندازی گردید.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر، مدیر سرمایه انسانی این شرکت در این رابطه گفت: این سامانه با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه و وضعیت به‌وجود آمده ناشی از بیماری کرونا و در راستای رفاه و سهولت هرچه بیشتر پرسنل شرکت به‌صورت موقت راه‌اندازی شده است.
مجتبی ایران‌نژاد افزود: از جمله امکانات این سامانه می‌توان به؛ رزرو ناهار در هر روز حداکثر تا پایان ساعت ۹ صبح، امکان رزرو ناهار به‌صورت‌ روزانه و هفتگی، امکان رزرو ناهار مهمان، امکان رزرو ناهار با استفاده از کد مدیریتی با پنل مخصوص هر مدیریت و ... اشاره کرد.
وی با بیان اینکه این سامانه به‌صورت موقت راه‌اندازی گرديده است، گفت: در حال طراحی و راه‌اندازی سامانه اصلی رزرو ناهار با امکانات و خدمات بیشتر برای پرسنل شرکت هستیم که به‌زودی از آن رونمایی خواهیم کرد.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group