تیم احیا و تیم انتقال اورژانس شرکت گل‌گهر موفق شدند با احیا قلبی ریوی، مدیریت راه هوایی و حمایت تنفسی از مرگ کارگر جوان جلوگیری کنند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، در پی تماسی با مرکز اورژانس شرکت گل‌گهر و اعلام یک مورد کاهش سطح هوشیاری کارگر جوان ۳۲ ساله، بلافاصله تکنسین های پایگاه مرکزی اورژانس گل‌گهر به محل مورد نظر اعزام و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند.
پس از معاینه اولیه مشخص شد که بیمار، دچار ایست قلبی_تنفسی شده است. اقدامات اولیه جهت ارزیابی سطح هوشیاری، تنفس و نبض بیمار و احیا قلبی ریوی با ماساژ قفسه سینه و مانیتورینگ بیمار انجام گردید و سایر اقدامات از قبیل رگ گیری، اکسیژن‌درمانی با آمبوبگ و مانیتورینگ با دستگاه AED (تعداد ۸ عدد شوک)، دارودرمانی (۱۶ اپی نفرین، ۳ امیودارون، ۲ بیکربنات)، مدیریت راه هوایی پیشرفته (اینتوباسیون) انجام شد و بلافاصله هماهنگی با مرکز پیام جهت اعزام بیمار به بیمارستان دکتر غرضی صورت گرفت.
همچنین در طول مسیر انتقال بیمار به بیمارستان، احیا قلبی ریوی، مدیریت راه هوایی و حمایت تنفسی توسط تکنسین ها ادامه داشته است. احیا بیمار مجموعا تا زمان تحویل به بیمارستان دکتر غرضی ۷۵ دقیقه به طول انجامید و به لطف خداوند علائم حیاتی بیمار برگشت و بیمار با نبض، تنفس و فشار خون نرمال تحویل بیمارستان گردید.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group