نشست هم‌اندیشی مدیر حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر با رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیرجان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، در این نشست که به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی سیرجان و در محل دفتر رئیس این اداره برگزار گردید، در ابتدا سیدرضا رضوی‌نسب، مدیر حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شركت، توضیحات مختصری در رابطه با اقدامات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی این شرکت برای پرسنل و خانواده‌هایشان ارائه داد.
وی افزود: قصد داریم این اقدامات را بیش از گذشته برای پرسنل شرکت و خانواده‌هایشان ارتقا دهیم و با تعامل و همکاری با اداره تبلیغات اسلامی و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی، در سطح شهرستان نیز حضور فعال‌تری داشته باشیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیرجان نیز ضمن تقدیر از نگاه ویژه مدیران ارشد شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر به مباحث فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، خواستار نگاه ويژه‌تر تمامی شرکت‌های معدنی و صنعتی به این حوزه‌ها شد.
وی با بیان اینكه جامعه امروز ما، تشنه کار فرهنگی است، گفت: آماده هرگونه همکاری و تعامل با شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر در حوزه فرهنگی و اجتماعی هستیم و از برنامه‌های این شرکت در این راستا استقبال می‌کنیم.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group