نشست تامین مسکن کارکنان شرکت‌های معدنی و صنعتی استان کرمان، صبح دیروز به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، در این نشست که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، مسئولین استانی و نمايندگان شركت‌های معدنی و صنعتی برگزار شد، مقرر گردید با توجه به اختصاص سهمیه ۱۵ هزار واحد مسکونی برای کارکنان شرکت‌های معدنی و صنعتی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر که با اخذ مجوز وزارت راه و شهرسازی و دستور صریح مقام عالی وزارت به این شهرستان‌ها اختصاص یافته است، اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به جانمایی و مکان‌یابی اماکن مورد نظر طرح اقدام کند.
همچنین مقرر گردید شرکت‌های گل‌گهر، گهرزمین و توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر با انعقاد تفاهم‌نامه‌ با وزارت راه و شهرسازی، نسبت به احداث شهرک بزرگ صنعتی فولادشهر در حاشیه شهر سیرجان اقدام نمایند.
 احداث شهرک مسکونی فولادی‌های سیرجان موجب خوشحالی کارکنان و تامین مسکن شرکت‌های اقماری، پیمانکاری، مجموعه شرکت‌های صنعتی و معدنی و مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر خواهد شد.
لازم به ذکر است، این نشست در راستای اجرای قانون "جهش تولید" و دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در استفاده از ظرفیت شرکت‌های معدنی و صنعتی بزرگ استان و کمک به رفع مشکل تامین مسکن متقاضیان واجد شرایط و کاهش هزینه ساخت و ساز در شهرستان‌های سیرجان، بافت، بردسیر و رفسنجان برگزار گردید.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group