مدیرعامل و اعضا هیئت‌مدیره شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، صبح امروز از برخی پروژه‌های عمرانی این شرکت بازدید نمودند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، در این برنامه که از ابتدای صبح امروز آغاز گردید و حدود ۴ ساعت به طول انجامید، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شرکت توسط مدیرعامل و اعضا هیئت‌مدیره مورد بررسی قرار گرفت.
 
احداث جاده معدن شماره ۴، بهسازی جاده‌های شرقی منطقه گل‌گهر، روسازی شبکه ریلی منطقه گل‌گهر، احداث مخازن ۱۰۰ هزار مترمکعبی سایت آبی گل‌گهر، احداث شهرک صنعتی تخصصی منطقه گل‌گهر و احداث پل صنعت (تقاطع غیرهمسطح جاده شماره ۲ و محور سیرجان _شیراز) از جمله پروژه‌هایی بودند که مدیرعامل و اعضا هیئت‌مدیره از آن‌ها بازدید نمودند.

مدیرعامل و اعضا هیئت‌مدیره شرکت در این بازدید، ضمن اعلام رضایت از روند اجرای پروژه‌ها و ارزیابی مثبت از اقدامات انجام‌شده بر سرعت بخشیدن به انجام کارها تاکید کردند.
 
لازم به ذکر است، از آنجا که اجرای هر کدام از پروژه‌های عمرانی شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر سهم بسیار زیادی در توسعه و پیشرفت منطقه گل‌گهر دارد، اهتمام و تاکید مدیرعامل و اعضا هیئت‌مدیره این شرکت بر این است که با برنامه‌ریزی مناسب و تسریع در اجرای پروژه‌ها، در آینده نزدیک تعدادی از این پروژه‌ها مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرد و شاهد رونق بیشتر صنعت و معدن در این منطقه بزرگ صنعتی و معدنی کشور باشیم.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group