صبح امروز، شهردار سیرجان و معاونین وی به همراه مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر و برخی از معاونین و مدیران شرکت از پروژه‌های عمرانی منطقه گل‌گهر بازدید نمودند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر، در این بازدید که از ابتدای صبح، آغاز و حدود سه ساعت به طول انجامید، شهردار سیرجان و معاونین وی به بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه گل‌گهر که توسط شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر اجرا گردیده و یا در حال اجرا می‌باشد، پرداختند.

این پروژه‌ها شامل؛ پل صنعت، جاده اصلی شماره ۲ و جاده سنگین غربی_شرقی، پل معادن، پل آهن، شبکه ریلی و سایت آبی (مخازن ۳۰ هزار مترمکعبی و ۱۰ هزار مترمکعبی) بود که به همت متخصصان و کارشناسان این شرکت و در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه گل‌گهر اجرا گردیده است.

در پایان این بازدید، شهردار سیرجان و معاونین وی در نشست صمیمانه‌ای که در محل دفتر مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر برگزار گردید، حضور پیدا کردند.

مهندس محسن آرش، مدیرعامل شرکت در این نشست، هدف از این بازدید را تعامل و همکاری بیشتر بین شهرداری سیرجان و شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر به‌عنوان شهردار منطقه گل‌گهر دانست و گفت: از آن‌جایی‌که ماهیت کاری این شرکت و شهرداری سیرجان مشابه هم می‌باشد، می‌طلبد که تعامل و همکاری مناسبی بین این دو مجموعه، برقرار باشد.

وی در همین راستا به اجرای پروژه بهسازی ورودی جاده شیراز توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: بهسازی ورودی جاده شیراز و اجرای این پروژه از مباحث مهم و مورد تاکید مهندس عتیقی مدیرعامل محترم شرکت گل‌گهر هست و از طرفی مورد مطالبه عمومی مردمی نیز می‌باشد، لذا ما مصمم هستیم که این پروژه هرچه زودتر وارد فاز اجرایی شود و تمام مراحل پروژه شامل؛ طراحی، اجرا و نظارت پروژه توسط ما به‌عنوان یک پروژه مسئولیت اجتماعی در حال انجام است.

دکتر کریمی‌پور شهردار سیرجان نیز با مثبت برشمردن برنامه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه گل‌گهر گفت: قطعا با این بازدید و این نشست، از این پس، فصل جدیدی از تعامل بین این دو مجموعه را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین با استقبال از اجرای پروژه ورودی جاده شیراز توسط شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر گفت: امیدواریم عملیات این پروژه به‌زودی آغاز شود و یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان برطرف شود.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group