شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، روز گذشته میزبان خانم دکتر غلامرضایی، مدیر زیرساخت ایمیدرو بود.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، خانم غلامرضایی که به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه گل‌گهر در این منطقه حضور پیدا کرده بود، ابتدا در نشستی با مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر در جریان آخرین وضعیت طرح جامع منطقه گل‌گهر و پروژه‌های زیرساخت و عمرانی منطقه قرار گرفت و در ادامه از شبکه ریلی و سایت آبی منطقه گل‌گهر بازدید کردند.

مدیر زیرساخت ایمیدرو در این بازدید ضمن اعلام رضایت از فعاليت‌های عمرانی در منطقه گل‌گهر اظهار داشت: توجه به مباحث عمرانی و زیرساخت‌ها در حوزه معادن و صنایع و در منطقه مهم و بزرگی مانند منطقه گل‌گهر، جز اولویت‌ها و ضروریات به‌شمار می‌رود و با توجه به حجم کار و تردد بسیار بالایی که در این منطقه وجود دارد باید توجه ویژه به آن شود که خوشبختانه این مهم در منطقه گل‌گهر توسط شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر که نقش شهرداری منطقه را ایفا می‌کند به‌خوبی شکل گرفته است و جای تقدیر دارد.

خانم دکتر غلامرضایی با بیان اینکه، در حوزه راه‌آهن و ریلی، ساخت پل‌های زیرگذر و روگذر، فضای سبز، شهرک صنعتی تخصصی، تأسیسات انرژی، انتقال آب و ساخت مخازن و ... اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، اظهار امیدواری کرد؛ این اقدامات تداوم داشته باشد و الگویی برای سایر مناطق معدنی و صنعتی کشور باشد.

 

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group